Bloggtoppen.se Nöje och Underhållning Blogglista.se Lägg till Blogg Topplista Favoritlistan.se Blog Toplist Allmänt BloggRegistret.se

måndag 19 januari 2009

En av Askungens möss

Gå inte alltid dit vägen leder.
Gå istället där ingen väg finns -
och lämna spår.


Två skjortor blev en korsett. Som mössen i Askungen satt jag hela kvällen och pysslade. Nål, tråd, sax och en symaskin och voilá - ett unikt plagg! Det var en suverän kväll. Jag vågade ta en chans och jag lyckades förvånansvärt bra tycker jag. Skjortorna kostade tillsammans 110 kr på Myrorna och efter förvandlingen blev det till en unik korsett. Våga ta din egen väg, våga var kreativ.

3 kommentarer:

  1. Hej tjejen!

    Vilken fin korsett det blev.....ryggen måste du haft guds tålamod med;) Jag e stolt över dig vilket du också borde vara. Tack för igår. Kram Christina

    SvaraRadera
  2. Du! Den blev riktigt fin, grattis att du kan sy!
    Från en som inte kan sy!

    SvaraRadera